Noosa Heads Queensland - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Kirsten Ingen - WaarBenJij.nu Noosa Heads Queensland - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Kirsten Ingen - WaarBenJij.nu

Noosa Heads Queensland

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

18 Juli 2015 | Australië, Noosa Heads

Hallo iedereen!

De vlucht naar Dubai ging erg goed en was goed te doen. Het vliegveld van Dubai is zo ontzettend groot! Ik heb niet echt de tijd gehad om rond te kunnen kijken, omdat ik op zoek moest naar de terminal waar mijn vliegtuig zou vertrekken. Ik moest met de trein naar een andere terminal wat super spannend was om alleen te ontdekken en te ondernemen. Vanaf daar duurde de vlucht nog 13 tot 14 uur tot ik in Brisbaine zou arriveren. Uiteindelijk gearriveerd in Brisbane, werd ik opgewacht door een persoon van Visitoz.  We zijn met een groep van 5 meiden vertrokken naar Noosa. 2 meiden komen uit Engeland, 1 uit Zweden en 1 uit Duitsland. Het Engels praten vond ik super lastig, maar met de dag gaat het beter en makkelijker. Het is een raar gevoel helemaal geen Nederlands te kunnen praten tegen iemand! Deze dagen heb ik al vrij veel wandel kilometers gemaakt. De eerste supermarkt ligt op 20 minuten loop afstand. Geen enkele weg loopt hier recht, maar de wegen zijn ontzettend stijl. Het strand is hier geweldig mooi. Het water is mooi blauw, het strand is mooi met schoon strand en de zon erbij maakt het plaatje compleet. We verblijven tm maandag morgen in de hostel in Noosa Heads en dan vetrekken we naar de trainings boerderij 'springbrook farm'. Het slapen in een hostel is een leuke ervaring. Je ontmoet ontzettend veel mensen die allemaal weer andere ervaringen en verhalen te vertellen hebben. Wat ik minder fijn vind is dat de mensen met wie ik een kamer deel, niet allen even stil zijn en echt heel hard kunnen snurken, omg! Het slapen wil dus niet elke dag even goed.
Voor de rest kan ik tot nu toe alleen nog maar genieten van wat ik hier zie en wat ik hier doe. Ik heb veel zin om te vertrekken naar springbrook farm om te ontdekken wat dat me gaat brengen. Wanneer ik signaal heb, waar ik ook mogen werken, dan zal ik weer een update geven.
See you mate!

  • 18 Juli 2015 - 22:15

    Dirkina:

    hoi Kirsten. Klinkt goed. Lijkt me leuke ervaring wat jij daar beleefd. Dus ook daar kunnen ze snurken. Is van alle culturen dus. Geniet van alles. Tot het volgende bericht. Doei. X

  • 19 Juli 2015 - 23:48

    Monica:

    Met snurkers op de kamer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Hallo allemaal! Via deze weg lijkt het mij leuk om jullie de komende zeven maanden op de hoogte te kunnen houden van mijn ervaringen in Australië. De eerste vijf maanden zullen in het teken staan van training, werken en volop genieten. De laatste twee maanden zullen in het teken staan van heerlijk samen reizen met HJ, ultiem vakantiegevoel en nog vééél meer genieten.

Actief sinds 22 Juni 2015
Verslag gelezen: 478
Totaal aantal bezoekers 8319

Voorgaande reizen:

14 Juli 2015 - 02 Februari 2016

Aussie here I come!

Landen bezocht: